fredag, oktober 27, 2006

Hmm det verkar inte funka att lägga in bilder idag. Synd för er för jag hade värsta snygga bilden att visa. Men det får bli lite text istället.

Imorgon fyller jag tre månader! Jag är 62 cm lång och väger 6090g. (g står för gram morbror Stefan-pucko!) I onsdags fick jag min första spruta (Ja de säger att det kommer fler, huvva!). Där satt man helt fridfullt i mammas knä och helt plötsligt sticker de in en lång nål i benet. Snacka om att man blev förbannad!

Idag har jag också fått min första förkylning. Mamma tycker väldigt synd om mig men jag har mest sovit hela dagen. Vi var på Öppna förskolan ändå för Mamma hade visst inte riktigt hajat att jag var sjuk men det var kul. Snygga brudar, coola killar och schysst musik.

Snoriga pussar till alla mina fans!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena Vidar!
Inte för att du vet om det men du fyller faktiskt 3 månader i dag
Jättemycket grattis önskar farmor o farfar

Anonym sa...

hrmpf!