torsdag, maj 10, 2007


Hallå i telefon! Kan själv!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, va duktig du är - stå upp och prata i telefonen samtidigt! Du kan väl slå en signal till mormor när du får lust!

Anonym sa...

Jag tyckte väl att jag kände igen er på Myllan idag. Jag har ju varit här inne och kikat förr!

Vendel med mamma.

Vidar & Signe sa...

Hej Vendel! Kul med besök på bloggen! Vi kanske kan peta varann i ögonen nån mer gång... :-)

Anonym sa...

Ser stadigt ut. Hörde att din snygga farbror var på besök. kan du inte visa några bilder på honom?

farmor o farfar sa...

ok Vidar messa över ditt nummer till oss

Anonym sa...

Hej Vidar!! Förlåt att det var längesen jag hörde av mig! Hoppas allt är bra med dig. Får lite info ibland av Tant Helene. Jag tror jag håller på att bli vuxen nu. Kom ihåg Vidar, det går mycket fortare än man tror!! Hoppas vi kan träffas nån dag och ta en fika? Jag lovar att inte dra några bajs-skämt under tiden vi äter... Många kramar!!